1. 8. 2016.

Mesta koja želim da posetim

40.008 km- toliki je obim  naše planete. Koliko samo postoji različitih mesta širom sveta, a toliko je malo vremena. Ceo život da mogu putovala bih i nikad se ne bih zaustavljala. Privlači me otkrivanje nepoznatog. Volim da istražujem. Da učim. Da saznajem i upoznajem druge ljude, kulture, običaje. Imam neku ludu želju da posetim sve države sveta, a ukupno ih je 258.
Od kad znam za sebe opsednuta sam idejom o putovanjima. Oduvek sam bila osoba koja sanjari o inostranstvu, o dalekim zemljama, a i ovim našim balkanskim.

Delim s vama danas mojih 4 najomiljenijih mesta, a nekima sam toliko očarana da razmišljam da se preselim (u nekoj dalekoj budućnosti). Dok taj trenutak ne dodje ostaje mi da maštam i nadam se.

1.Brighton. Od kad sam u Zoellinim vlogovima čula za ovaj grad poželela sam da ga posetim, a knjiga je samo još više osnažila tu želju. Želima da se šetam po Lejnsu, staroj trgovačkoj četvrti punoj uskih uličica-kako je Zoi opisala. Želim da pijem najbolju toplu čokoladu u Tik toku i uživam u kolačima u Čokivokidudu. Da posmatram talase i osetim miris mora. Da se izgubim u starim vinteg prodavnicama i antikvarnicama. Želim da me probudi blago Brajtonsko sunce i zvuk galebova.
Samo sanjarim, al šta mogu?


2.Machu Picchu. Poznat je i kao sveti grad Inka ili izgubljeni grad. Ono što je meni zanimljivo kod ovog mesta jeste što nije utvrđeno kako je izgrađen. Većina misli da su drevni narod Inke izgradile ovaj grad, dok neki veruju da su nadmoćne sile kao vanzemaljci umešali svoje prste. Sam izgled mesta je neobičan i potrebna je velika fizička sprema za penjanje po ruševinam. Ali definitivno je velika avantura koja se pamti zavek.


 3. Los Angeles. Uvek sunčana Kalifornija. Ali ta vrućina mora da se istrpi jer toliko je mesta za videti. Svi ti tematski parkovi, Diznilend, slikanje u bulevaru  slavnih sa zvezdama, šoping, sva ta loša brza hrana, izležavanje na plaži, palme na sve strane...Velike šanse su da sretnete i nekog youtubera dok šetete gradom.


               
4. Paris. Grad ljubavi, grad umetnosti, grad mode. Da li radije želim da se penjem na Ajfelof toranj, ili da obidjem Luvr, koji ima toliko dela da bi mi bio potreban još jedan život da sve to vidim. A možda da fotografišem neverovatan street style francuskinja ili probam nešto slatko iz njihovih pekara. Neverovatan grad je najbolja reč.

Nadam se da vam se svideo post. Zanima me koja bi vi mesta posetili?
Do sledećeg posta :*

15 коментара:

  1. Super post!
    I bas mi se dopada izgled bloga:)
    Pratim te i jako bi mi znacilo ako uzvratis:))

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ti zelim da stignes na sva ova divna mjesta :) kao i na mnoga druga

    ОдговориИзбриши
  3. Imas super blog,jako mi se svidja.Puno bi mi znacilo kada bi se prijavila na moj blog jer sam tek pocela sa blogovanjem :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila! Tu sam da ti dam svoju podrsku!Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #7, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Brajton je divan, a svideo bi ti se i London!
    Sto se tice Pariza, koncept njihove Paul pekare prenet je kod nas u jednoj dizajniranoj u crnom exterijeru :) ali nezamenljiv je osecaj otici tamo!

    Zamolila bih vas da popunite upitnik za sve šopingholičarke i blogere,
    a bila bih vam zahvalna da odvojite 10 minuta svog vremena!
    https://goo.gl/forms/dpbUozzt1NdbZOso2 hvalaa <3

    ОдговориИзбриши
  6. Baš lepo pišeš! Volela bih da posetim sva ova mesta ijoš mnoga druga, barem po jedno mesto iz svake države! Nadam se da će ti se ostvariti želje.☺♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, ja sam čak planirala napisati takav sličan hahah Od ovih mjesta koja si napisala nekako me najviše privlači Machu Picchu jer je stvarno predivno tamo. Nadam se da ćeš posjetiti sva ova mjesta jednog dana<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja bih jako jako voljela posjetiti Machu Picchu, toliko sam cula o tom drevnom gradu da mi je to velika zelja! Takoder i LA :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Nice post :)
    I followed you on Google+ and GFC

    pwiepassion.blogspot.de

    ОдговориИзбриши