4. 8. 2016.

Movies reviews

Iskreno više volim filmove nego serije. Početkom leta napravim spisak svih koje nisam mogla da gledam tokom škole i tad kreće moj filmski maraton. Kako na ovom raspustu nisam bila toliko zalepljena za ekran nisam odgledala puno filmova kao što imam običaj. Ipak i od tih malo što sam videla izdvojila sam par da ih podelim sa vama.

- Million dollar baby
Film prikazuje trnovit put kojim odluče da idu svi koji žele da budu uspešni. Uz mnogo truda, napora, vežbanja devojka koja je brisala stolove ostvaruje svoju želju i postaje svetski poznata bokserka. Kraj film je tužan ali daje životnu lekciju koju bi svi trebalo da spoznaju. Definitivni ga preporučujem svima u danima kada vam treba motivacija da nastavite dalje.


-He named me Malala
Ovo je dokumentarac koji prikazuje život Malale Yousafzai. Ona je aktivistkinja za prava ljudi, prvenstveno žena. Veruje u moć obrazovanja i da devojčice zaslužuju da idu u školu. Zbog svojih ideala je žrtvovala svoj život 2012 kada je upucana od strane Talibana. Danas postoji njena fondacija koja se bori za obrazovanje žena u nerazvijenim državama. Malala svakako zaslužuje veliko poštovanj, a to i dokazuje Nobelovom nagradom za mir.


-The devils wears prada
Film pruža uvid u svet mode koji nimalo nije lagan kako se mnogima čini. Glavni lik Andrea je diplomirana novinarka u potrazi za poslom. Uprkos njenom ismevanju modne industrije dobija posao kao asistentkinja urednice modnog časopisa. Mnogo devojaka sanja njen posao koji je ustvari služenje đavolu odevenom u najfiniju, najskuplju odeću.


-Confessions of a shopaholic
Rebecca troši enormnu količinu novca na odeću i oboću. Kako nije dobila mesto u modnom magazinu počinje da radi u casopisu o ekonomiji. Iako je šopingholičarka uspeva da zaseni sve njenim člankom o tome kako uštedeti. Povremeno odlazi na odvikavanje od šopinga ali pravu lekciju nauči tek kada izgubi prijatela.


- The Duff
U prevodu znači ružni, debeli prijatelj koji čini da ostali izgledaju bolje. Kada Bianca na žurci čuje da u svojoj grupi prijatelja predstavlja the duff posvađa se sa najboljim drugaricama. Pomoć traži od njenog komšije, popularnog fudbalera, a za uzvrat ona će njemu pomoći da prođe godinu. Na kraju vidi da su njeni pravi prijatelji bili uvek uz nju i zaljubljuje se u komšiju.


To je sve za danas, čujemo se uskoro :*
Napišite u komentarima vaše preporuke filmova. :)

6 коментара:

  1. wow! Odličan post. I ja sam gledala neke filmove i fantastični su.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična preporuka, gledala sam ''Devil wears Prada'' i ''Confessions of a Shopacholic'' odlični i smiješni filmovi. Preporučujem ti film ''The Hunger Games'', ako voliš avanturu i akciju :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovih filmova sam gledala Confessions of a shopaholic i The Duff i stvarno su odlični filmovi! Ove ostale ću sad dodati na svoju listu za gledanje filmova koja je već predugačka, ali naravno da uvijek ima mjesta za još filmova :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Djavo nosi pradu! :)
    Odusevljena sam tim filmom.. a i ostale cu definitivno pogledati. Odlican post! :)

    Ja sam snimila julske favorite. Imas u poslednjem postu link pa mozes pogledati. http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. The Duff favorit! Odličan post! Zapratila sam te ♥
    Ako želiš, možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlučan post,pogledala sam The Duff i Snove jedne šopingholičarke.

    Fantastiko World - zapratila sam te,nadam se d aćeš uzvratiti

    ОдговориИзбриши