8. 8. 2016.

Odraz u ogledalu

Šta vidite kada se pogledate u ogledalu? Kakvu osobu vidite? Da li volite tu osobu ili ne? Kako vas drugi vide, a kako vi sebe?



Da li bi mogli da pogledate sebe i iskreno, iz dubine duše, kažete sebi volim te. Zvuči lako ali pokušajte. I dok to radite obratite pažnju na svoju rekciju. Možda odbijate to. Zapitajte se ako vi istinski ne volite sebe kako vas onda drugi mogu voleti. Znam da zvuči bolno ali kad razmislite bolje shvatićete da je tako.
Sve je povezano sa samopouzdanjem. Ili volite i poštujete sebe ili ne, izmedju ne postoji.
Kako vi vidite sebe tako će vas i drugi videti. Ako vi govorite sebi dok se gledate u ogledalu sve najgore: "nisam lepa, nisam dovoljno dobra, ništa mi ne ide, imam ružne zube..." to će o vama i drugi govoriti.
Ljudi koji imaju samopouzdanja ne misle za sebe da su najlepši i najbolji u svemu. Njima je bitno da se oni sebi svidjaju takvi kakvi jesu. Ne treba patiti od toga da se svidjamo svima. Ne mogu nas svi voleti, niti mi možemo sve. I to je uredu.  Mi prvo treba sebe da poštujemo i da znamo šta nam se ogovara, a šta ne. Ne da radimo nešto što se od nas očekuje da bi postali prijatelj sa nekim ili dobili nečiju pažnju.
Znam dosta tinejdzera koji podilaze drugima. Rade nešto za druge osobe iako znaju da im ovi neće ni hvala reći. To se dešava kada brinete da ćete izgubiti  "prajatelje" pa ne znate da kažete ne.

Nadam se da shvatate kako je sve povezano. Svi ti mali delovi koji čine veliku celinu, a ta celina ste vi. Počevši od toga kako vi tretirate sebe da će se tako i drugi ophoditi prema vama. Ono što kažete sebi danas tako vam se sutra vraća. Pa zašto onda ne bi rekli sebi volim te.

Ovaj post je napisan svima onima kojim je to potrebno. Svi cenite i volite sebe i videćete kako će vam se događati najbolje u životu.

Čujemo se uskoro :*
Napišite mi u komentarima da li želite još ovakvih tema pošto osećam da imam još dosta da kažem.

9 коментара:

  1. Hvala ti puno, baš mi je pomogao ovaj post, sve što si napisala je istina<3
    I ja bih bila baš sretna kad bih napravila još ovakvih postova :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno receno,deff pisi jos ovakvih postova!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Oborila si me sa nogu. Molim te, pisi jos ovakvih postova jer se fantasticno izrazavas i pogadjas pravo u srz problema. "Ljudi sa samopouzdanjem ne misle za sebe da su najljepsi i najpametniji" Tacno. Mnogo mi se svidja ovaj post, kao i citav blog. Izgled je mnooogo sladak, bas volim flamingose :) Uclanila sam se jer to zaista zasluzujes.

    Mnogo bi mi znacilo da pogledas moj blog i uclanis se ako ti se svidi.
    Moj blog ---> Simona's diary

    Xx,
    Simona

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,sa pravom porukom.Prelepo pišeš.


    https://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo pises.Odlicna poruka <3 <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши