15. 8. 2016.

#BTS DIY

Kako odmiču dani pripremamo se i psihički i fizički da zakoračimo u novu školsku godinu. Velike kupovine su odpočele što me raduje. Dekorisanje novih svezaka i planera, sticky notes na sve strane, washi trake, olovke, šareni markeri... Kako ja obožavam sav pisaći pribor koji postoji. Ali ne ćemo o meni.
Tema današnjeg posta jeste: Lake Diy ideje za back to school. Krenimo..

1. Za prvu ideju su vam potrebne makaze, stari CD-ovi, beli papir, lepak i neka ružna sveska :)


Isecite papir na dužinu vaše sveske i zalepite ga. Zatim izlomite ili isecite makazama CD-ove. Zalepite te komadiće za svesku.


2. Ovo je kao to do lista. Potreban vam je samo ram za slike i najobičniji papir koji ćete staviti ispod stakla rama. Napišite vašu listu markerem koji nije vodootporan da bi ste mogli lako da obrišete i ponovo pišete.

3.Još jedna ideje za dekoraciju sveske. Potrebne su vam geografske karte, sveska, makaze, marker, lepak i manji papir.


Isecite karte na dužinu sveske i zalepite ih. Možete dodati i neki citat o putovanju.


4. Najednostavniji Diy od najednostavnijih. Uzmete par  teglica, ukrasite ih i povežete ih sve zajedno nekom trakom ili mašnom. To su naravno držači sa olovke, markere, drvene bojice...


 To je sve što se tiče današnjeg posta. Inače ne znam da li ste primetili ali svake nedelje ponedeljkom i četvrtkom izlaze postovi.
Čujemo se uskoro :*

Da li i vi volite ovakve dekoracije?

10 коментара:

  1. Fantastičan post! Diy su ti predivni, a najviše mi se sviđa ova bilježnica sa atlasom *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. prva i treća su ideja su mi baš ono odlične i vjerojatno ću ih napraviti, stvarno se pitam kako si se toga sjetila! Preoriginalno :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Sad sam prvi put na tvome blogu i ovaj post mi se jako sviđa. Zanimljive ideje, najbolja mi je ova prva!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,moram isprobat ove ideje stvarnoo!Imas follow,
    Uzv ako zelis <3
    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/my-everyday-routine.html

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, teglice su najbolje. DIY ideje su odlične. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши