24. 8. 2016.

#BTS engleski

Engleski... Znam da većini predstavlja problem. Pa i meni ponekad. Možda je do nastavnika i profesora. Znam decu koja u Srbiji nisu mogli da beknu na engleskom, a kad su otisli u inostranstvo svi odlicni. Kažem možda je do načina kojim se ovde predaje, a možda je i do nas, učenika.
U svakom slučaju imam par ideja kako bi mogli da unapredite svoje znanje engleskog ili nekog drugog jezika koji učite.


Učenje napamet nije dobro ni za jedan predmet, a kamoli za jezike.  Ne možete nabubati i gramatiku i reči i pisanje. Čak i da možete zaboravićete odmah posle testa. To vam govorim iz ličnog primera jer sam ja prva tako postupala tokom osnovne.

Slušanje videa bez prevoda na youtube-e je nešto uobičajeno za većinu nas. Sledeći put kad pustite neki video obratite pažnju na način kojim se izgovaraju reči. Kad vidite da ne razumete određenu reč ukucajte je na prevodiocu. Slušanjem engleskog, jezik će vam nekako sam "ući u uši" i biće vam prirodnije i razumljivije.

Postoji i dosta kanala koji se bave isključivo učenjem jezika i to bukvalno reč po reč. Što se tiče gramatike takođe imate dosta objašnjenja i zadataka za vežbanje. Kanal koji meni pomaže je Perfect English Grammar 


Kad naučite novu reč razmislite kako bi mogli da je upotrebite u rečenici. Pomoćiće vam i da umesto na maternjem, o nekim osnovnim stvarima razmisljate na engleskom jeziku. Važno je da ako učite po par reči svakodnevno, sledećeg dana ih ponovite i koristite sve do ih trajno ne zapamtite.

Po meni je važnije da se više posvetite konverzacije od same gramatike. Možete pričati sa nekim ko dobro govori jezik i istovremeno vežbati.

Jedna bitna stvar je da znate da je za sve potrebno mnogo truda i vežbanja i da ništa ne dolazi tokom noći. Ne mojte odustajati na samom početku i pitati se zašto vam sve to treba. Setite se samo prilike koju imate i da ćete u koju god državu da odete moći da pričate sa svim.

Ako vi imate neki savet napišite ga u komentarima.
Čujemo se uskoro :*

12 коментара:

  1. Odlični savjeti! Ja najviše neki jezik naučim preko interneta, dok gledam filmove i videe na youtubeu, pa čak i čitam neke blogove na drugom jeziku. Postoji jedna jako dobra aplikacija za učenje jezika, zove se Duolingo, ne znam jesi li čula za nju. Jedino je mali problem što ta aplikacija kad učiš moraš prevoditi s engleskog na hrvatski/srpski jer kad npr. učiš njemački prevodi ti na engleski. Ne znam baš kako da objasnim, nadam se da si shvatila haha meni je ta aplikacija dosta pomogla kod učenja njemačkog i španjolskog :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam cula za aplikaciju ali svakako i ja vise naucim sa interneta engleski nego u skoli :)

      Избриши
  2. Odličan post, meni engleski odlično ide, učim ga već 5 godina, od 1 razreda, i ako i u srednjoj školi i na fakultetu, učim mislim da ću do kraja školovanja govoriti engleski tečno. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni saveti. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Dopadaju mi se savjeti, sigurna sam da ce mnogima pomoci! Mogu reci da nemam problem s engleskim, slusam strano, gledam serije na engleskom (bez prijevoda) i citam i knjige na engleskom. Dakle, tu sam dosta prosirila vokabular, a gramatiku naucila u skoli. Treba se sto vise izlagati navedenom jeziku da bi ga naucili, onda nece biti problema :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Imaš odlučne postove! Ovaj ti je odličan. Ako želiš xaprati moj blog, uzvratiću http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs <3

    ОдговориИзбриши
  7. Ja inace nemam problema sa engleskim. Gledala sam dosta seija bez prevoda sto mi je dosta pomoglo, kao i sam inernet. Kod mene je problem sto cu test iz gramatike uraditi za 5+, a pismeni jedva za 3.
    Hvala ti sto si nam otkrila ovaj kanal sigurno ce mi pomoci.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши