11. 8. 2016.

#BTS What to wear

Ostalo je još dvadesetak dana do povratka u školske klupe. Sa jedne strane radujem se što ću videti društvo, a sa druge kad pomislim koliko me samo učenja čeka želim da se raspus ne završi nikad.  U svakom slučaju škola se bliži, a ovo je  prvi Back to school post na mom blogu. Za njega sam odlučila da vam pokažem kombinacije koje možete nositi tokom nedelje kad počne škola.
Da krenemo...

1.Monday

2. Tuesday

3.Wednesday
4.Thursday

5. Friday


Potrudila sam se da vam napravim različite outfite pa recite kako vam se dopadaju.
To je sve za ovaj post, čujem se uskoro :*



10 коментара:

  1. Super post!Najvise mi se svidjaju outfiti od srijede pa do petka!Od njih ne mogu da izdvojim najljepsi:)

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, jako mi se svidjaju outfiti a zadnji mi se posebno svidja.

    Novi post- #BTS - Organization tips

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,najvise mi se svidja treca kombinacija. Nemoj te mi govoriti da je jos malo skola,ja necu u skolu...NEEEE! hahahaha :D

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/2016/08/mini-haul-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/
    Ћаскање је завршено

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ideje za outfite, jednostavne,a opet lijepe. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Outfiti su predivni, jako mi se sviđaju!

    Hej, nova sam na tvojem blogu pa ako hoćeš učlani se i ti u moj i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши