18. 8. 2016.

7 načina da poboljšate svoj život

Nadam se da uživate u poslednjim danima raspusta i da ste većinu stvari sa summer to do liste uradili.
Presecam ovim postom back to school seriju ali imam osećaj da je sve na neki način povazano. Mislim da može biti korisno svima koji kreću u prvi razred srednje kao novi početak. Naravno i za sve ostale koji žele da promene nešto u svom životu, koliko god da imate godina. Shvatam da je ozbiljnija tema ali želela sam da pričam o ovome i pre nego što sam otvorila sam blog.
Meni lično se sviđaju ovakve teme i volela bih da čujem od vas da li želeli više ovakvih postova. :)



1. Spavajte dovoljno. Naravno da ćete morati da se spremite i legnete ranije. Spavanje je ustvari zdravo i služi da biste se odborili i skupili dovoljno energije za sledeći dan. S tim da telo ima bioloski sat i u odredjeno vreme se menjaju faze sna. Znate i sami kako se osećate kad legnete ranije i naspavate se, a kako kad zamenite dan i noć.

2.  Pijte dovoljno vode. Sama činjenica da se telo sastoji od 60-70% vode govori o tome koliko je ona bitna za normalono funkcionisanje organizma. Takođe pomaže u boljoj koncentraciji jer sadrži jone.

3. Jediti zdraviju hranu. Svim mi želimo da pojedemo i hambuger i pizzu i ostalo smeće što je ok dok je ne jedete svaki dan. Upravo takva hrana je uzrok mnogih bolesti i stvaram vam osećaj da bi ste samo mogli da  legnete i da spavate. Dok vam povrće i voće daje energije i bolje se osećate.


4. Budite zahvalni. I ako vam nije nidočega sigurno imate razloge da budete zahvalni kao što su: što imate porodicu, što ste zdravi, što idete u školu, što imate svoju sobu, što udišete čist vazduh...Često potcenjujemo takve stvari, a onda vidimo u kakvim situacijama se nalaze drugi u drugim državama.
Imate preporuku od mene da svaki dan zapisujete razloge zbog kojih ste zahvalni i posle određenog vremena videćete kako će se vaše raspoloženje promeniti.

5. Postavite ciljeve. Zapišite svoje snove, ciljeve, želje i radite na njima. Bilo da su oni vezani za sport, za školu, učenje novog jezika ili nešto peto, znajte da sve možete da ostvarite ako verujete da je ostvarivo i iskreno to želite. Izdvojite svaki dan određeno vreme u toku kog ćete raditi na svom cilju.

6. Budite pozitivni. Prestanite da razmišljate negativno i budete pesimistični. Znate kad vam se ne ide negde i stalno govorite sebi da ćete se smoriti tamo ili da se nećete nigde uklopiti, konstantnim razmišljanjem da će se desiti nešto loše tako vam se i dogodi. Ne fokusirajte se na sve loše oko vas uvek pronađite nešto dobro.


7. Smejte se češće. "Dan bez smeha je izgubljen dan" neko je jednom rekao.

Čujemo se uskoro :*

17 коментара:

  1. Odličan post :D
    Učlanila sam se na tvoj blog,ako hoćeš uzvrati(bila bih jako zahvalna) :)

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post! Uvijek volim čitati tvoje savjete jer su uvijek nekako posebni i specifični!

    Ako imaš vremena bilo bi mi drago da se učlaniš u moj blog i komentiraš zadnji post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi se sviđaju ovakvi postovi, i baš bi ih htjela vidjeti još jer mi daju motivaciju i puno pozitivnih misli, hvala ti! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joj kako mi se sviđa ova sveska!Odličan post imas moj follow!<3
    Uzv ako zelis imas novi post na mom blogu back to school:
    https://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/back-to-schoolohno.html#_=_

    ОдговориИзбриши
  5. Prelep post i saveti, blog izgleda savršeno *_*

    Poseti moj blog i ako se učlaniš reci mi u komentaru da uzvratim:
    thepeachesandtea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajni saveti i zanimljive slike. :)
    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvratiću-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, baš mi se sviđa ideja. ♥ Slike su isto super. :)

    sarahmakeupp.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan mi je post, vrlo koristan! <3


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши