22. 8. 2016.

Style inspired by Kendall Jenner

Nisam fan Kardašijan klana niti pomno pratim njihov rijaliti. Koliko sam videla tu porodicu smatraju modnim guruima. Ja bih tu izdvojila Kendall.
Ona je uvek prirodno našminkana, nosi basic komade i obavezne bele patike. Njen stil je više tomboy u odnosu na druge sestre, a opet je girly. Minimalista je po pitanju boja i uvek ima jednostavne frizure. Ova devojka je dokaz je da i obična trenerka može izgledati sjajno.

Za  danas sam vam spremila kombinacije inspirisane njenim stilom. Nadam se da će vam se svideti. :)

1.



2.



3.


3 коментара:

  1. Odličan post! Meni se također sviđa njezin stil, nekako je baš jednostavan, a opet savršen :)

    bernardasinnerebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. super ti je post <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Kendall je stvarno preljepa i uvijek ima predobre outfite *-*

    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши