7. 9. 2016.

Goodbye summer, hello autumn!

Proleteo je i raspust samim time i leto. Da biće još par lepih dana koliko se ja razumem u vremensku prognozu. Ali nije to to kad moraš da ustaješ svako jutro za školu i nije leto kad nema lenčarenja na plaži i dokolice. Faliće mi to sve za mesec dana. Znate onu euforiju pre početka škole, i čak se i uželite ispunjenog vremena i malo učenja. I dok vam za mesec dana sve presedne. Krenu prva ispitivanja i testovi. Zato treba učiti po malo da od početka, čisto da se ne nagomilava. Kao pravi štreber u nove školske pobede- moja odluka ove godine.

Čak sam već naučila dve lekcije i uzela lektiru. Da, da. Kad sam već štreber, štreber sam do kraja. S letnjim štivom sam raskrstila, što sam pročitala, pročitala sam. Čeka me Tolstoj i njegova Ana Karenjina. A što je čovek morao da napiše dve knjige? Ne treba suditi po pričama drugih, možda je knjiga-knjige baš pravi blagoslov. ( Ma jok.)

Dok mi se po platnu (običan papir), četkicama i bojicama bude skupljala prašina ja ću morati da se družim s matematikom. Valjda ću se bolje organizovati, valjda ću naći taj, kako ga ljudi zovu, balans.

Ali dolazi nam nešto super. Jesen, za koju smatram svojim najomiljenijim dobom ako izuzmemo školu.Sve te prelepe boje, lišće, drveće, miris kestenja, sveže jabuke, bundeve...milina. U trenucima odmora prelistavanje jesenjih elle-a, slika vatre na pozadini računara i pijuckanje tople čokolade. I najjača kiša može da pljušti napolju.


Za dekoraciju kreativno razbacani jastučići u svim mogućim bojama. Upaljene sveće. Da se oseti neka mešavina mirisa kriška jabuke, štapić vanile i prstohvat cimeta. Sve mora da bude warm and cozy.
 
Moram da imam i neke slike životinja. Meni su  nekako sove za sva godišnja doba, ali ima nešto posebno kod jeseni. I lisice naravno. Ko je gledao Betanine videa zna o čemu pričam.


Što se tiče outfita čizme odmah uvrstite. Martinke, bajkerke, agsice, duboke crne ili antilopa... Šta god vam je po volji. Kako uopšte jesen da prođe bez njih. Šalovi, slatki džemper i moj favorit kaputi. Da znate kolika je moja opsesija za kaputima. Bini na glavu, rukavice na ruke i kišobran em modni aksesoari em vam olakšavaju život.


Leto prolazi, jesen dolazi. Mnogima omraženo ali ipak divno godišnje doba. Radujmo mu se.
Do sledećeg posta :*

7 коментара:

  1. Joj fotke su savršene. Obožavam ovu čar jeseni iako se baš ne radujem onoj poznoj i kišnoj ali šta je tu je biće bolje. A tebi puno sreće sa matematikom iako ja ne razumijem te glavobolje ;). Ako ti mogu kako pomoći oko nje piši mi na mail. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post! Jako mi se sviđa kako si napisala post i fotografije su vrh *-* Inače, obozavam jesen!

    This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post!Tekstjedivan,i slike su super!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Nemoj da se živciraš zbog Ane Karenjine, po meni knjiga je vrh vrhova, probaj da pročitaš, istina malo je "teška za shvačanje" ali ako neki dio pročitaš dva puta neće biti :) Sretno sa ciljevima, posebno sa matkom..

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши

  5. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. Moje omiljeno godisnje doba je jesen.Jer je wormy kao sto si rekla.Savrsen post.Super si. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши