14. 9. 2016.

Autumn outfits

Kako vreme prolazi pripližavaju nam se hladniji dani. Hladnije vreme nam donosi u toplije oblačenje naravno. Moram da priznam da bi je baš takva jesenja garderoba draža od one letnje. Više volim neutralnije boje, dugačke kapute i čizme nego šarenilo boja i letnju lepršavu odeći.
Spemila sam vam danas kombinacije koje možete nositi početkom jeseni. Nadam se da će vam se svideti, a ako ipak ne, potpuno vas razumem ipak sam sve kombinacije radila po svom stilu.
Da počnemo :)

1.


2.


3.

4.

5.


Do sledećeg posta :*

3 коментара:

  1. Ajme sve što si odabrala je stvarno predivno!!! :) Najviše mi se sviđa zadnja kombinacija, a u nekima bih samo promijenila to da ne budu baš cipele s petom jer sam ja stvarno visoka i uopće ne volim nositi takve cipele hahah Odličan post!<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Woow! Outfiti su stvarno predivini i nemogu izabrati samo jednog za najljepšeg *-* Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post i ostavi svoj komentar: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Divan izbor putfita, ali ja bih izbacila 2. Nekako mi se ne uklapa u moj ukus. Ostali su mi baš divni. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши