3. 9. 2016.

1. septembar i novi početak

Prošla sam i taj famozni prvi septembar, pa zatim i drugi...Krenula sam u drugu godinu ( o kako li je samo prvo brzo prošla), i priznajem bila sam pod nekom tremom iako već poznajem te ljude s kojim ću provesti još cele tri godine, iako znam profesore, iako mi je poznat sistem rada, iako znam gde i kada čekam bus... Da, sad mi to iz drugog ugla deluje jako glupavo. Ali dobro krećem u drugu godinu, toliko lepih stvari me očekuju i nemam vremena za brigu i dosadu.


Na ovu godinu (školsku) gledam kao na novi početak. Mada ja na svaki novi dan gledam kao novu priliku da nešto uradim, upoznam nekog, promenim nešto. Postala sam tako optimistična da mi nada nikada ne umire. Odlučila sam da budem ono što istinski jesam. Bila sam ja i do sada, ali opet mi je nešto ne dostajalo. Nešto je falilo. Tokom prošlog polugodišta činimi se da nisam bila uvek svoja. Kao da mi je neko nametao šta treba da radim, kako da govorim, gde da idem. Pre par dana kroz glavu mi je  protutnjala jedva takva miso da sam se dobro uzdrmala.



Život je kratak. Mogu da biram šta ja želim ili da slušam druge. I uostalom zar je meni zaista stalo ko će šta da priča o meni. Drugačije razmišljam sad, nego što sam pre godinu dana kada razmišljala da li ću svideti drugima. Pametnije bi mi bilo da sam umesto toga stavila slušalice u uši odvrnula muziku do daske da ne mogu da čujem ni jednu misao. Svakako naučila sam pouku ( wow nisam ni zamišljala da ću ovo nekad reći). Naučila sam da nemam vremena da se brinem za prazne reči onih do kojih mi nije stalo.



Rešila sam da u svakom trenutku budem ja. Da kažem svoje mišljenje kada želim. Da ćutim kada želim. Da se smejem kada želim. Da se borim za svoje ideale. Da ne glumim nista već, da u potpunosti budem iskrena prema sebi i ostalima. Jer i onako laži uvek isplivaju na površinu.



Potrdiću se da uživam u svakom trenutku i da prigrlim sve što mi dolazi. Što se tiče škole radujem se daljem nastavku. Mislim da će mi ovo biti jedna od najboljih godina i što se tiče ocena, i druženja, i prakse, i ostalih dešavanja. Trudiću se da prinađem balanas izmedju obaveza i stvari koje proso volim da radim.

Eto pisala sam ovo da bih sredila misli i da bi vi nešto naučili. Za kraj ako čitate modnu literaturu znate da akcenat ove sezone na tome: Be yourself.

Do sledećeg posta :*

9 коментара:

  1. Wow, jesi ti radila ove crteže? Predivni su i moram da priznam da mi djeluješ jako kreativna osoba. Sviđa mi se tvoj post i želim ti puno uspjeha u novoj školskoj.

    Ako želiš pogledaj moj blog, učlani se i ostavi mi komentar kako bih ti mogla uzvratiti :*
    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Tekst mi se bas svidja,kao i neki delovi koji su veoma poucni!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prekrasne!!! :) A ovo što si rekla je sve istina, ja sad krećem u srednju školu i moram se promijeniti. Ne mislim da trebam postati netko drugi, nego trebam biti ono što zapravo jesam i ne misliti što drugi misle o meni. Trebam svaki trenutak provoditi onako kako ja želim, a ne kako drugi žele. Moje odluke i moj život su moja stvar, a ti si mi to pomogla da shvatim :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Crteži su predivni, jesu li tvoji? Vrlo poučan post i stvarno sam uživala čitajući. lijepo pretočeno u riječi i slažem se sa tobom :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Drugari, na mom blogu http://danny991.blogspot.ba/ je novi post o ideji za reklamiranje blogera sa Balkana. Ja se nadam da ćete podržati moju ideju i da ćemo se super družiti.

    ОдговориИзбриши