21. 10. 2016.

Inspiration board




Inspiraciona tabla cisto da me podseti na meni najdrazi modni mesec-oktobar. Napravila sam je kako bi odredila sta volim ovih dana. Ali to se polako menja. Znate kako se osecanja i raspolozenje menjaju tako i stil oblacenja. Jedan dan mi se nesto svidi i potrosim bogatstvo na tu jednu jedinu stvar, a zapravo cu je obuci jednom i vise mi se nece ni svidjati. Zato tabla inspiracije pomaže da odredim šta mi je potrebno.

Uvek, ali uvek imam spremne liste za šoping. Zapišem ih ili ih od prilike čuvam u glavi pored ostalih bitnih i nebitnih podataka.  Mozda i vi dobijete neku ideju-kako pocastiti sebe u ovim hladnim danima.

Prva stvar koja je neophodna jesu džemperi. U bordo, ljubičastoj, maslinasto zelenoj, narandžastoj, crvenoj...i ostalim bojama s jesenje palete.

Kaputi, kaputi, kaputi i jos kaputa. Da li sam vam ikada rekla...da, u svakom postu, koliko su savrseni. Mislim da mi je pinterest pretrpan njima.
 

Prišivaci i bedževi su nešto ščim sam opsednuta jako dugo. Ali moraju da imaju neku ludu poruku kao što je "I don t belive in humans" sa slikom preslatkog jednoroga. Bas pre neki dan sam gledajući youtube našla DIY kako ih mogu sama napraviti, pa šta znaš možda sledeći post bude neki tutorijal.

Dark lips je trend koji je nekima već dosadio, a neki ga i dalje obožavamo. Ne znam meni one nude i roze nijanse nisu nekako za jesen. Ma da opet sve je stvar ukusa. Karminni, olovke, sjajevi, pa ko voli nek izvoli.


Haljine/majice na bratele preko majica. Shvatate li o čemu vam pričam? Obnovljeni trendovi iz devedesetih.Sigurna sam da mi se ovo dopada ali nisam sigurna da li bih ovo nosila, naročito sada kad vreme nije pogodno. Šta vi mislite?

I tako smo došli do obuće. Martinka tačnije. Vladaju već par sezona, a ja nikako da ih nabavim. Ali ova godina je drugačija, ove godine su moje.

Kao šlag na torti, za kraj jedan svima dobro poznat parfem. Zapravo ovo je novija verzija petice. Ono što me inspirisalo da zakačim sliku ovog blaga, jeste priča koju sam nedavno čula. Na jednom od časova istorije pomenuli smo Coco Chanel i to kao jednu od najveličanstvenijih dizajnerki i originalni parfem kao odraz luksuza. Po rečima moje profesorke: "nešto što ne može svako da ima". Mojim rečima: nikad ne reci nikad.

To je sve za današnji post, napišite mi u komentarima kako vam se svideo, a mi se čujemo uskoro :*
ps. veliko izvinjenje zbog užasnog kvaliteta fotografija.

11 коментара:

  1. Sjajan post,svidja mi se ideja!
    Pratim te,uzvrati ako zelis
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Aiiii ovo mi je tako kjut , i taman mi je tvoja inspiracija dala meni inspiraciju da uradim to isto haha <3 <3 <3 <3

    g i v e a w a y Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Inspiraciona ploča je preslatkaaa, vjerojatno ću je i ja napraviti *-*

    Ako nađeš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo ću i ja pokušati. Zanimljive ideje. Imaš follow. Prvi put sam na tvom blogu.

    aminique.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Jos jedan post koji me je odusevio i naterao da zavolim tvoj blog jos vise! Zaista odlicno napisano, vrlo zrelo razmisljanje, veliki lajk za tebe. Inace jako simpaticne slicice.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. super post,pratim te mozes li uzvratiti

    hppts//janasofija.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiva inspiraciona tabla:)
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se dopada. Pokušaću da napravim ovu tablu jer mi se jako dopada. Tako mogu da odredim trend koji mi se svidja, i da počnem da štedim za njega, i da ga na kraju kupim. Slažem se sa tobom u vezi 'nikad ne reci nikad'. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ОдговориИзбриши
  9. Post je zaista savrsen. Jako mi se svidja ova tabla, odlicna je. Prvi put sam citalac tvog bloga i mogu ti reci da imas jako, jako lijep blog. Pratim te, pa ako zelis pogledaj i ti moj blog i uzvrati pracenje. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!Tabla koju si napravila izgleda prelijepo ♥
    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши