8. 10. 2016.

Bucket list for fall

Uhhh, pa da vidimo prošlo je jedno (bojažljiv pogled na kalendar) DVADESET DANA! Šta reći. Kakvo opravdanje sad izmisliti. Inspiracija-nije u pitanju. Obaveze-i drugi su imali obaveze pa su bili redovniji. Znači ostaje nam samo lenjost. Ali nije prošlo ni dana da nisam po par puta ulazila u blog. I sve se kao nećkam kao saću, saću, sutraću i tako u krug. Izgleda neki začarani.


No dobro. Evo me. Sela sam u svoju najudobniju fotelju. Nosim najudobniju odeću. Oko mene su razbacani časopisi, kao što vidite po slikama. I tako u nekoj dokolici između učenja sedoh da napišem post.

Jesam li jedina kojoj dani lete, znate, ovih dana. Meseci da se bolje izrazim. Već je došao oktobar. Štaa? I trenutak kada konstatujem da nemam ni listu ciljeva za ovaj mesec, ni nikakve planove, ni bucket list for fall. Ali ajde tek je 8. oktobar imam još dva meseca da uživam u jeseni.


Ovako ćemo. Glavni cilj je zabava. Dragi profesori i celo moje odeljenje molim vas da me ne smarate s tim kako sam ja štreber, odlikaš ili nazovite to po svojoj volji,i od mene se očekuje da se prva javljam za svako odgovaranje. To je problem kad prođete odlični, uvek se od vas očekuje više.
Dobro mama učiću, da tata dajem sve od sebe ali razlomci + korenovanje + ja, ne ide.  Epa znate taj osećaj kad se nagomila previše stresa i samo želite odmor.
Zato je prva stavka na repertoaru "Take a deep breath".


Epa u taj odmor direktno ubacujem šljokice, crtanje, makaze, lepak, papir, četkice, konfete, trake svih duginih boja, tempere, drvene bojice, vodene bojice i pinterest kao nasušni izvor inspiracije. Kad je bal nek je uz filharmoniju. Mnogo mi je to nedostajalo ovih dana i red je da se počastim.

Bitan deo svega toga je i moda. Što na papiru (moći ćete uskoro da vidite), što kroz ekserimentisanja do jednostavnih komada. Pa zar nisu do juče svi modni portali govorili samo o vrhunskim revijama. Te New York, te London, te Pariz. Kod mene je ova stavka tokom cele godine. Saznati i upoznati modu što više i unaprediti svoje modno obrazovanje.

A kad smo već kod obrazovanja uskoro će se održati još jedan u nizu sajmova. Plan mi je da pokupujem sve moguće trilere i kriminalističke knjige koje mi padnu šaka. Jer ako niste kojim slučajem pročitali kod drugih blogera po komentarima da obožavam ove žanrove da čisto znate. (šta da mi poklonite :D)


I poslednja da je nazovem stavka jesu serije. Prvi put sam u životu uzela da gledam Tračaru, onako od prve epizode, pa idemo dalje dok nas ne rastave spor net i škola. I pored nje odlučila sam da se vratim u 20. vek i pogledam neke zanimljive serije iz tog perioda. Na mojoj listi su se našle:
-Daria
-Saved by the Bell
-Freaks and Geeks
-The X files
-Clarissa Explains it all
-Sweet Valley High.


To je sve za današnji post, napišite mi u komentarima vaše planove za ovaj mesec,
čujemo se uskoro :*


8 коментара:

  1. Divan post.Zanimljive stvarcice draga.Super si. <3

    https://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,slike su super!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svetlana draga, jako dobar post. Kratak, ali vrlo sadrzajan. Slicice su jako dobre.Slike su vrlo originalne. Pratim te i bilo bi mi drago da uzvratis.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, sviđaju mi se stvarčice koje si uslikala. Pratim tvoj blog, uzvrati ako želiš 😊❤

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши