21. 7. 2016.

Šta da radite kad vam je dosadno

"Šta da radim?" koliko sam samo puta guglala ovu rečenicu. I uvek ostanem bez nekog adekvatnog odgovora. Za danas imam predloge za vas (a bogami i za sebe): kako se zabaviti na letnjem raspustu.

1. Odlazak na bazen bilo otvoreni ili zatvoreni, na reku, jezero kakvo god kupalište da imate u vašem mestu. Znam da je već otrcano pisati ovaj predlog ali dok je leto tu zašto da ne.
Moj predlog samo za prave avanturiste akva parkovi. Favorit većine pa i meni Petroland - Bački Petrovac. Sa osam tobogana, fitnes spravama, terenim za fudbal i odbojku na pesku, termalnom vodom (nije reklama obećavam :D). S tim da se nalazi u Vojvodini, za vas u južnijoj Srbiji akva park Podina - Soko Banja.

 2. Kampovanje- nešto što oduvek želim. Skupite društvo ili samo najbolje prijatelje, zapalite vatru i sednite oko nje. Zamislite pevanje uz zvuk gitare, pričanje strašnih priča, maršmelou na štapićima iznad vatre, smejanje, život.



 3. Dan u prirodi bez ikakve tehnologije 21. veka. Gotovo se nadovezuje na predlog gore. Možete napraviti i piknik. Samo ponesiti grickalice, sendviče, sokove i ćebe na koje ćete to sve staviti. A te kalorije moraju da se potroše i dobro dodje ako imate loptu za igranje odbojke ili fudbala. Za stative koristite kamenje ili panjeve drveća koje nadjete.



 4. TV/Netflix - doba godine kada možete da pogledate nebrojano serija i filmova. Moja trenutno omiljena serija je Gilmore Girls. To je klasična mother-daughter story. Snimana je od 2000. do 2007. i što bi neki rekli malo je de mode, ali nova sezona izlazi ove jeseni pa do tada imate 7 sezona. Pogledaajte nećete se pokajati.



 5. Cooking time. Bezbroj blogova, sajtova, časopisa s receptima koji samo čekaju da ih neko otkrije. Sigurna sam da i vaše mame ili bake imaju one sveske natrpane receptima koje će "jednog dana isprobati". Otvorite nasumično stranicu i koje se jelo tu nalazi to i pravite. Za vas, pardon nas loše kuvare jela od tri sastojka koja imate u frižideru. Kecelja oko struka i varjača u ruke.

 6. Čitanje. Mislim da svi koji imaju blog vole da čitaju. S povećanjem broja blogova povećava se i broj knjiških moljaca. Za leto ne mojte slušati one koji kažu: "samo lagano štivo", čitajte šta vama odgovara bez obzira na godišnja doba. Preporuke:
- Krofnica- Džuli Marfi
- Devojka iz Bruklina- Gijom Muso
-Potraga za Odri- Sofi Kinsela
Onlajn devojka na turneji-Zoella
-Devojka iz voza-Pola Hokins
-Ispovest jedne kupoholičarke-Sofi Kinsela


 7. Workout. Treniranje u teretani, u kućnim uslovima, u parku. Postajete jači i fizički i mentalno, imate snagu, energiju ali mnogo bolju od one koju možete uneti energetskim pićima. Postoje i one sjajne aplikacije koje broje koliko ste kilometara prešli, koliko ste kalorija izgubili kao i one 30 dana challenge. Možete se i učlaniti u klobove za aerobik i jogu tamo ćete vežbati sa profesionalcima.



  8. Spa night at home. Skinite šminku, napunite kadu, ubacite bath bomb, pustite laganu muziku i opuštajte se dok vas ne isteraju iz kupatila. Kupite ili napravite sama masku za lice, prelistavajte časopis ili lakirajte nokte. Šta devojka još da poželi.... a da čokoladu, a koga briga to je samo vaš trenutak.




   9. Snimite kratak film. Treba vam običan telefon ili fotoaparat i par drugara. Podelite zaduženja na glumce, režisera, montažera, kostimografa, šminkera, kamermana. A najbolje je to što film možete postaviti na youtube, ko zna možda ste vi nova yasser ekipa.

To je sve za današnji post, napišite mi u komentarima kako vam se čini.
Vidimo se uskoro :*

7 коментара:

  1. Odlicne ideje! Ja obozava npr gledati razne yt videje i to me bas zabavi kada mi je dosadno haha.
    Zapratila sam te :)❤

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoo , cele školske godine želiš raspust , ali onda ništa ne radiš , i bude ti dosadno XD
    Super post !
    Uskoro idem u Solun , pa ću ići na onaj njiov akva park !! Jedva čekam :))


    PS : Ja sam tvoj drugi čitalac ! Ukoliko želiš , pogledaj moj blog , i učlani se ako ti se svidi <3 Mnogo bi mi značilo.
    ilordogaming.blogspot.com - novi post.

    ОдговориИзбриши
  3. Wow! Extra post! Molim te, pogledaj moj novi post, i učlani se u čitaoce (u desnom gorenjem uglu bloga)

    http://anastasijasblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши